Mode test!

Beskriv din stil med 3 ord. Ranglig, snygg, krokig
Vad innebär mode för dig? Mycket!
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Nasses blöjbutik & Kronbladets kärrbutik
Shoppar du second hand? Bara om det regnar
Vilken är din favoritdesigner? Mig själv. Jag syr som en kock!
Vad är din favorit i höst? Åh, höstsallad!
Hur mycket shoppar du för i månaden? Ca 800 000
Dyraste plagget respektive billigaste? Dyraste: Min mojäng dress. Billigaste: Min blöjsugar ring.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Självklart! När jag blir 100 ska jag ragga affärer så det ryker!
Brukar du tröstshoppa? Bara när jag har klivit mig på tån
Högklackat eller lågklackat? Högklackat, ska vara ungefär 1 meter
Vilken är din drömväska? En som skickar signalen till mina revben
Vilket blir ditt nästa köp? Ett rangligt ögonbryn
Vilka är dina stilikoner? krispigt och bra, jo, det ska det va!
Favoritplagg just nu? Min badräkt med huggna kantareller
Favoritaccessoarer? Min nästipp

/ MR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu