Kokande kirurger!

Hejsan era småbönor!
 
Idag har det varit en härlig dag, jag har hunnit med att sladda på rektorns polisong under dagtid! Inte nog med det så har jag kollat på bananer i pyjamas när dom fyller lungorna med fläsk. Ni måste få veta att när jag var påväg ut och vattna Gas-Lasses puckelrygg hände något hemskt. Jag föll över en sprängd stjärt! Det var så läskigt att jag fastnade i Görans hönsnät. Jag är så förskräckt att min tå racar iväg mina rynkor så att dom blir lockiga.
 
Hoppas att ni hinner halka på en pannkaka!
en riktig tjockekind.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu