Rynka Panna låten!!!

Hej alla smugglingar!!
Idag kom jag på en hiskeligt bra låt! Ni får  komma på en egen melodi till den. :)
 
"Mina rynkor kan man inte kamma,
för min mamma hon har ingen panna.
Och min pappa har tappat bort sin kanna.
Och min lilla skinka heter Anna,
för att jag är inte bra på att skanna.
 
Jag dansar balett på en toalett,
och jag kan steka en fin kotlett.
Det är faktiskt jätte lätt!"
 
Vad tycker ni små kvalster? ;) Kanske lite enformig, men gladeligen en kul mekanism att sjunga första dagen i plugget. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu