Sladdande magsäckar

För en gång skull ska jag berätta något hemskt.
Vid lunch idag, så skulle jag gå ut och rasta min trippande fläta.
Men helt plötsligt när vi skulle gå förbi en soptunna, så välte flätan och en sladdande magsäck sladdade över flätan!
Flätan tappade några tripp-ben, och fick åka in till akuten! Där opererades flätan i sin gallblåsa. De tog ut några trippande ben & magsyra som hade sjunkit in i gallan. Hemskt var det... Pulsen var låg på flätan!

När jag hörde det, sniskade jag till mina skinkor och racade in till opereringsrummet med min rullator, slet loss flätan ur alla sladdar, tog upp den och började göra mun-mot-mun metoden. Men flätan blev överbelastad med luftgas, så den dog! Det är en sorglig händelse som jag kommer minnas hemma och borta under hela perioden jag lever.

Men nu måste jag gå ut i detta skramliga väder fyllt med lungor i luften, känns det som... Om man sticker ut armen genom dörren kommer ju armen fladdra iväg som en tok!

// MRS. RYGGRAD

Producerat av
»εωεε«

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu