Smärtande ögonbryn

Hej knapringar!
Glöm inte att svara på Dagens Fråga!
Men i alla fall så tänkte jag berätta lite om dagen. :) Dagen började med att jag vaknade uppochner i min säng. Jag vet inte hur det gick till! Men som vanligt snirklade jag upp ut min säng, sluddrade till min rullator, gick till badrummet och knakade lite på shampoo flaskan. Varför vet jag inte, men den verkade lite rostig. När jag precis skulle gå ut genom dörren så smiskade någon till mig i ögonbrynet! Jag blev flåseligen rädd och stupade baklänges så långt tills jag krockade i min saccosäck med 3 ben! Det gjorde lite ont i tinningen så jag klarade knappt av att ställa mig upp! Istället så kröp jag omkring på golvet med ett smärtat ögonbryn. Jag tror att jag kröp runt i ca 1 timme. Tillslut så kom min kittelfjäder och räddade mig. Den kvävde mitt lår så att den fick en bula i skallen.

Det var min morgon det! Sen kommer vi ju till dagen... Men det har varit ungefär som vanligt. Jag kan berätta kort om den. :) När jag hade ätit lunch så gick jag ut och fiskade kråkor i rabatten. Det gick inte så jätte bra.. Kråkorna klämde bara sig i knävecken och började hosta. Då blev jag störd och slingrade iväg till min solstol och solade kanske i en halvtimme. När jag gick upp från solstolen så rullade jag till spegeln för att kolla skillnaden. Skillnaden var bara att jag vart lite blågrön. Härlig med sol allt!


En sång kan jag bjuda på också:
"Julen är här, och blåser kind på cupen,
julen är här! I ett barns glada ögon,
jo för julen är här, och blåser frid på
jorden. Öglan är stor! Så ett kis kan va' bra!"

// Mrs. Ryggrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu