Blåsa!

Hej.
Idag är jag inte lika glad som jag brukar vara. Eftersom att jag sladdade till doktorn idag för att det högg i min njure. När jag kom till doktorn kände han lite på min hud och kom fram till att jag hade fått en blåsa på lungan. Jag kanske ska operera mig! Herre min skapare!
 
Det var ett hårt slag i mitt utpumpade hjärta. Jag hoppas hjärteligen att det fixar sig. Annars vet jag inte vad jag ska göra! Men vi ses små kvalster...
Detta är min morbrors blåsa när han var en ung och ståtlig kar med skägg i hårbottnen!
 
// Mrs. Ryggrad ├

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu