Bössa

Hejsan svejsan i fnysarhimlen!
Det var allt längesedan sist små fläckar. Det har hänt mycket sedan jag bloggade senast!
Jag kan berätta om en flåseligen häftig sak jag har varit med om i juni. Det började med att jag skulle rulla iväg och kasta mig på en bössa i min gamla trädgård. Förut bodde jag i Götinge, så då var det snaskigt enkelt att bössa sönder en larv.
 
När jag skulle släppa taget om min rullator så föll jag in i ett garage. Jag visste inte att det skulle bli så vingligt! Medans jag trillade in i garaget råkade jag panga av ett skott från min bössa, så det flög in i min rynka så den blev alldeles spretig! Det var en hemsk känsla. Inuti min rynka kände jag hur det bubblade av svett, och jag började sakta ställa mig upp. Men rätt som det var snubblade jag på det där satfläsket till larv, och så somnade jag.
 
Det var allt en händelserik dag! När jag kom hem blev jag alldeles yrvaken och kollade snett med ögat in i borren precis som Nicholas.. Ojoj vilken känsla.
Nu ska jag ta och avrunda. Hej då små narrar! :)
/ MR ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu